Суббота, 27.04.2024, 22:59
Ликвидация юридической безграмотности
Фемида, Темида, Темис (Q e m i z) · богиня правосудия, дочь Урана и Геи, титанида, вторая законная супруга Зевса, мать ор, богинь порядка в природе, и мойр, богинь человеческой судьбы. По одной из версий, Фемида является матерью Прометея, при этом она явно сближается с землей Геей и мыслится одним божеством под разными именами. Обладая даром прорицания, богиня открывает Прометею тайну, что женитьба Зевса на Фетиде приведет к рождению сына, который свергнет Зевса. От матери Геи она получила Дельфийский оракул, который передала своей сестре Фебе, та отдала это прорицалище Аполлону - своему внуку.   
В Олимпии вблизи алтаря Геи с ее оракулом и алтаря Зевса находился жертвенник Фемиды. Как богиня олимпийской мифологии Фемида уже не отождестваляется с землей, а является ее порождением, а также супругой Зевса в качестве основы правопорядка. После того, как она перестала быть женой Зевса, Фемида стала его советницей и посредницей между Зевсом и людьми. Она передавала им повеления верховного бога.
Фемиду изображают с повязкой на глазах, ибо она символ беспристрастия, с рогом изобилия и весами в руках. Она олицетворяет правосудие и закон.
Судей и юристов называют жрецами Фемиды. Зевс вершил правосудие только в присутствие Дике и Фемиды. Фемида объявляла его решения, давала мудрые советы. Стояла она всегда по правую руку олимпийского владыки

Главная | Регистрация | Вход
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Комментарии к законам [1]
В данной категории собраны новости о появлении новых комментариев к законам
Форма входа
  • Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Дисконтный клуб Визит
    Besucherzahler Beautiful Russian Girls for Marriage
    счетчик посещений
    Rambler's Top100
    МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
    МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ

         Стаття 140. Місцеве самоврядування  є  правом  територіальної
    громади - жителів  села чи  добровільного  об'єднання  у  сільську
    громаду  жителів  кількох  сіл,  селища  та  міста  -   самостійно
    вирішувати  питання  місцевого  значення  в  межах  Конституції  і
    законів України.
    {  Офіційне  тлумачення  частини першої статті 140 див. в Рішеннях
    Конституційного  Суду N 12-рп/2002 ( v012p710-02 ) від 18.06.2002,
    N 21-рп/2003 ( v021p710-03 ) від 25.12.2003 }

         Особливості  здійснення  місцевого  самоврядування  в  містах
    Києві та Севастополі визначаються окремими законами України.
    {  Офіційне  тлумачення положення частини другої статті 140 див. в
    Рішеннях  Конституційного  Суду  N  21-рп/2003 ( v021p710-03 ) від
    25.12.2003, N 9-рп/2005 ( v009p710-05 ) від 13.10.2005 }

         Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в
    порядку, встановленому законом,  як  безпосередньо,  так  і  через
    органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та
    їх виконавчі органи.
    {  Офіційне тлумачення положення частини третьої статті 140 див. в
    Рішенні  Конституційного  Суду  N  21-рп/2003  ( v021p710-03 ) від
    25.12.2003 }

         Органами місцевого самоврядування, що  представляють  спільні
    інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст,  є  районні  та
    обласні ради.

         Питання організації управління районами в містах належить  до
    компетенції міських рад.
    {  Офіційне  тлумачення  частини  п'ятої статті 140 див. в Рішенні
    Конституційного Суду N 11-рп/2001 ( v011p710-01 ) від 13.07.2001 }

         Сільські,  селищні,  міські  ради   можуть    дозволяти    за
    ініціативою жителів створювати будинкові, вуличні,  квартальні  та
    інші органи  самоорганізації  населення  і  наділяти  їх  частиною
    власної компетенції, фінансів, майна.

         Стаття 141. До складу сільської, селищної, міської, районної,
    обласної  ради  входять  депутати,  які  обираються жителями села,
    селища,  міста,  району,  області  на  основі загального, рівного,
    прямого  виборчого  права  шляхом  таємного голосування строком на
    п'ять  років.  {  Частина  перша  статті  141  в  редакції  Закону
    N  2222-IV  (  2222-15  )  від 08.12.2004 - набирає чинності з дня
    набуття повноважень Верховною Радою України, обраною у 2006 році }

         Територіальні громади на основі загального, рівного,  прямого
    виборчого права шляхом таємного голосування  обирають  строком  на
    чотири роки відповідно сільського, селищного та  міського  голову,
    який очолює виконавчий орган ради та головує на її засіданнях.
    {  Офіційне  тлумачення  положень частини другої статті 141 див. в
    Рішенні  Конституційного  Суду  N  21-рп/2003  ( v021p710-03 ) від
    25.12.2003 }

         Статус голів, депутатів і виконавчих  органів  ради  та  їхні
    повноваження,  порядок  утворення,    реорганізації,    ліквідації
    визначаються законом.

         Голова  районної  та  голова   обласної    ради    обираються
    відповідною радою і очолюють виконавчий апарат ради.

         Стаття  142.  Матеріальною  і  фінансовою  основою  місцевого
    самоврядування  є  рухоме  і  нерухоме  майно,  доходи    місцевих
    бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що  є  у  власності
    територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а  також
    об'єкти їхньої спільної  власності, що  перебувають  в  управлінні
    районних і обласних рад.
    {  Офіційне  тлумачення  частини  першої статті 142 див. в Рішенні
    Конституційного Суду N 11-рп/2001 ( v011p710-01 ) від 13.07.2001 }

         Територіальні громади сіл, селищ і міст можуть об'єднувати на
    договірних засадах об'єкти комунальної власності,  а  також  кошти
    бюджетів  для  виконання  спільних  проектів  або  для   спільного
    фінансування (утримання) комунальних  підприємств,  організацій  і
    установ, створювати для цього відповідні органи і служби.

         Держава бере участь у формуванні доходів  бюджетів  місцевого
    самоврядування,  фінансово   підтримує   місцеве   самоврядування.
    Витрати органів місцевого  самоврядування,  що  виникли  внаслідок
    рішень органів державної влади, компенсуються державою.

         Стаття  143.  Територіальні  громади  села,  селища,    міста
    безпосередньо  або  через  утворені    ними    органи    місцевого
    самоврядування управляють майном, що є  в  комунальній  власності;
    затверджують  програми  соціально-економічного   та    культурного
    розвитку  і  контролюють   їх  виконання;  затверджують    бюджети
    відповідних адміністративно-територіальних одиниць  і  контролюють
    їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори  відповідно  до
    закону;  забезпечують  проведення   місцевих    референдумів    та
    реалізацію  їх  результатів;   утворюють,    реорганізовують    та
    ліквідовують комунальні підприємства, організації  і  установи,  а
    також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання
    місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.

         Обласні    та    районні    ради    затверджують     програми
    соціально-економічного  та  культурного    розвитку    відповідних
    областей і  районів  та  контролюють  їх  виконання;  затверджують
    районні і обласні бюджети,  які  формуються  з  коштів  державного
    бюджету  для  їх  відповідного  розподілу   між    територіальними
    громадами  або  для  виконання  спільних  проектів  та  з  коштів,
    залучених на договірних засадах з місцевих бюджетів для реалізації
    спільних  соціально-економічних  і    культурних    програм,    та
    контролюють  їх  виконання;  вирішують  інші  питання,   віднесені
    законом до їхньої компетенції.

         Органам місцевого самоврядування  можуть  надаватися  законом
    окремі повноваження органів  виконавчої  влади.  Держава  фінансує
    здійснення цих повноважень у  повному  обсязі  за  рахунок  коштів
    Державного бюджету України  або  шляхом  віднесення  до  місцевого
    бюджету у встановленому законом порядку окремих  загальнодержавних
    податків,  передає  органам  місцевого  самоврядування  відповідні
    об'єкти державної власності.

         Органи місцевого  самоврядування  з  питань  здійснення  ними
    повноважень органів  виконавчої  влади  підконтрольні  відповідним
    органам виконавчої влади.

         Стаття 144.  Органи   місцевого  самоврядування    в    межах
    повноважень,  визначених  законом,  приймають  рішення,   які    є
    обов'язковими до виконання на відповідній території.

         Рішення  органів  місцевого  самоврядування  з  мотивів    їх
    невідповідності  Конституції  чи  законам  України  зупиняються  у
    встановленому законом порядку з одночасним зверненням до суду.

         Стаття 145.  Права  місцевого  самоврядування  захищаються  в
    судовому порядку.

         Стаття 146.    Інші     питання     організації     місцевого
    самоврядування, формування, діяльності та відповідальності органів
    місцевого самоврядування визначаються законом.
    Поиск по сайту
    Сервис партнерских программ Glopart

    Copyright Мулявко С.В. © 2024
    Бесплатный хостинг uCoz